ШАНОВНІ КЛІЄНТИ! МИ ПРАЦЮЄМО!
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Ми працюємо!

 

0
Мій кошик

VKDIC/CP-NO d16-63. Кульові крани з ХПВХ з пневмоприводом нормально відкритої дії. Ущільнення EPDM

В наявності
Артикул: VKDICNO-16-63-EPDM
22 320 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Діаметр
Замовити швидко
Характеристики
Виробник FIP Spa
Тиск 16 бар
Робоча температура від 0°С до +100°С
Матеріал корпусу ХВПХ
Ущільнення EPDM
Ущільнення шару PTFE
Область застосування Для транспортування сильно агресивних середовищ (кислот, лугів, гіпохлориту натрію) при температурі не вище 100 C
Тип приєднання Гладкі муфтові закінчення під клеєве з'єднання EN ISO 1452
Управління Пневмопривод - NO нормально відкритий
Додаткові можливості: Можливість встановлення блок кінцевих вимикачів, пілотного клапана, пневматичного і електропневматичного позиционера
Конструктивні особливості: Корпус приводу зроблений із спеціального сплаву алюмінію для застосування в агресивних середовищах
Країна виробництва Італія
Тип з'єднання, різьба клейове

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

  • «Новою поштою» по Україні — від 60 грн.
  • САТ, Деливери

Більше інформації про доставку

  • Безготівковий розрахунок з юридичними особами

Гарантія від виробника 12 місяців

Опис

VKDIC/CP-NO. КУЛЬОВИЙ КРАН ІЗ ХПВХ З ПНЕВМОПРИВОДОМ НОРМАЛЬНО ВІДКРИТОЇ ДІЇ.

ДІАПАЗОН ДІАМЕТРІВ d16-63

УЩІЛЬНЕННЯ EPDM

Компанія FIP розробила кульовий кран з ХПВХ промислового застосування VKD DUALBLOCK®, щоб створити еталонний стандарт в конструкції полімерних кульових кранів. VKD відповідає найстрогішим вимогам промислового застосування. На додаток до версії з ручним приводом кульовий кран з ХПВХ серії VKD так само доступний в конфігурації і VKD/CP з пневматичним приводом.

Кульові крани VKD/CP поставляються з приводами, що відповідають діючим нормативам, і вибираються FIP відповідно до їх вимог до якості і надійності.

Надійність цих кульових кранів перевіряється відповідно до стандартів якості компанії і гарантується досвідом і ноу-хау, які FIP отримав під час розробки і виробництва своєї продукції.

Кульові крани VKD розраховані на найтяжчі умови промислової експлуатації. Абсолютна відсутність необхідності в обслуговуванні досягається за рахунок спеціального блокування з'єднань.

Корпус кульового крану c накидними гайками, розрахований на PN16, зроблений методом литва під тиском з ХПВХ, на корпусі вже передбачена можливість установки приводів. Вимоги до випробувань: відповідно до стандарту ISO 9393.

Рейковий пневматичний привід, виготовлений відповідно до унікальної специфікації FIP: повністю захищений від атмосферної корозії доступний у версіях подвійної (ПДД) або простої дії, нормально закритих (НЗ) або нормально відкритих (HВ).

Приводи надійно з'єднані з краном спеціальними модульними адапторами FIP Power Quick, повністю виготовленими з технополімеру PP-GR

Запатентований пристрій блокування гайок DUAL BLOCK®, що забезпечує герметичну затягування гайок навіть у важких умовах експлуатації, за наявності вібрацій або теплового розширення.

Запатентована система опори кулі SEAT STOP®, яка дозволяє виконувати мікрорегулювання ущільнень та мінімізує вплив осьового тиску.

 

Габаритні розміри:

Артикул d DN PN E H H1 L Z H2 Ra B B1 E1
VKDICNO016E 16 10 16 54 103 65 14 75 160 G1/8" 135 29 60.5
VKDICNO020E 20 15 16 54 103 65 16 71 160 G1/8" 135 29 60.5
VKDICNO025E 25 20 16 65 115 70 19 77 138 G1/8" 156.5 34.5 75
VKDICNO032E 32 25 16 73 128 78 22 84 138 G1/8" 161 39 75
VKDICNO040E 40 32 16 86 146 88 26 94 155.5 G1/4" 194 46 86
VKDICNO050E 50 40 16 98 164 93 31 102 155.5 G1/4" 200 52 86
VKDICNO063E 63 50 16 122 199 111 38 123 155.5 G1/4" 217 62 86

 

 

ПНЕВМАТИЧНИЙ ПРИВІД:

Управляючий тиск: 6 бар.

Тип спрацювання:

DA - двосторонньої дії: відкриття і закриття під впливом повітря. Подання повітря в порт "А" розводить поршні і робить обертання штока Подання повітря в порт "В" зводить поршні і робить зворотне обертання штока.

 

 

 

 

 

SA - односторонньої дії: відкриття поз дією повітря, закриття під впливом пружини (NC - нормально закритий, NO - нормально відкритий)

Подання повітря в порт "А" розводить поршні і робить обертання штока.

Скидання подаючого тиску зводить поршні і робить зворотне обертання штока.

 

Вгору