VKDIC/CP-NO. КУЛЬОВИЙ КРАН ІЗ ХПВХ З ПНЕВМОПРИВОДОМ НОРМАЛЬНО ВІДКРИТОЇ ДІЇ.
ДІАПАЗОН ДІАМЕТРІВ d16-63
УЩІЛЬНЕННЯ EPDM
Компанія FIP розробила кульовий кран з ХПВХ промислового застосування VKD DUALBLOCK®, щоб створити еталонний стандарт в конструкції полімерних кульових кранів. VKD відповідає найстрогішим вимогам промислового застосування. На додаток до версії з ручним приводом кульовий кран з ХПВХ серії VKD так само доступний в конфігурації і VKD/CP з пневматичним приводом.
Кульові крани VKD/CP поставляються з приводами, що відповідають діючим нормативам, і вибираються FIP відповідно до їх вимог до якості і надійності.
Надійність цих кульових кранів перевіряється відповідно до стандартів якості компанії і гарантується досвідом і ноу-хау, які FIP отримав під час розробки і виробництва своєї продукції.
Кульові крани VKD розраховані на найтяжчі умови промислової експлуатації. Абсолютна відсутність необхідності в обслуговуванні досягається за рахунок спеціального блокування з'єднань.
Корпус кульового крану c накидними гайками, розрахований на PN16, зроблений методом литва під тиском з ХПВХ, на корпусі вже передбачена можливість установки приводів. Вимоги до випробувань: відповідно до стандарту ISO 9393.
Рейковий пневматичний привід, виготовлений відповідно до унікальної специфікації FIP: повністю захищений від атмосферної корозії доступний у версіях подвійної (ПДД) або простої дії, нормально закритих (НЗ) або нормально відкритих (HВ).
Приводи надійно з'єднані з краном спеціальними модульними адапторами FIP Power Quick, повністю виготовленими з технополімеру PP-GR
Запатентований пристрій блокування гайок DUAL BLOCK®, що забезпечує герметичну затягування гайок навіть у важких умовах експлуатації, за наявності вібрацій або теплового розширення.
Запатентована система опори кулі SEAT STOP®, яка дозволяє виконувати мікрорегулювання ущільнень та мінімізує вплив осьового тиску.
Габаритні розміри:
VKDICNO016E |
16 |
10 |
16 |
54 |
103 |
65 |
14 |
75 |
160 |
G1/8" |
135 |
29 |
60.5 |
VKDICNO020E |
20 |
15 |
16 |
54 |
103 |
65 |
16 |
71 |
160 |
G1/8" |
135 |
29 |
60.5 |
VKDICNO025E |
25 |
20 |
16 |
65 |
115 |
70 |
19 |
77 |
138 |
G1/8" |
156.5 |
34.5 |
75 |
VKDICNO032E |
32 |
25 |
16 |
73 |
128 |
78 |
22 |
84 |
138 |
G1/8" |
161 |
39 |
75 |
VKDICNO040E |
40 |
32 |
16 |
86 |
146 |
88 |
26 |
94 |
155.5 |
G1/4" |
194 |
46 |
86 |
VKDICNO050E |
50 |
40 |
16 |
98 |
164 |
93 |
31 |
102 |
155.5 |
G1/4" |
200 |
52 |
86 |
VKDICNO063E |
63 |
50 |
16 |
122 |
199 |
111 |
38 |
123 |
155.5 |
G1/4" |
217 |
62 |
86 |
ПНЕВМАТИЧНИЙ ПРИВІД:
Управляючий тиск: 6 бар.
Тип спрацювання:
DA - двосторонньої дії: відкриття і закриття під впливом повітря. Подання повітря в порт "А" розводить поршні і робить обертання штока Подання повітря в порт "В" зводить поршні і робить зворотне обертання штока.
SA - односторонньої дії: відкриття поз дією повітря, закриття під впливом пружини (NC - нормально закритий, NO - нормально відкритий)
Подання повітря в порт "А" розводить поршні і робить обертання штока.
Скидання подаючого тиску зводить поршні і робить зворотне обертання штока.